malasnya awak ni (!)

5:30 pm





Sekarang kan,memang musim semua orang jadi malas eh ? ke saya sorang je yang malas ? hmmm tak tahu lah kena.tiba-tiba je jadi macam ni.nak buat assignment malas,nak pergi class pun malas.Semua benda lah malas.Makan pun kadang-kadang malas jugak -,-" parah dah penyakit saya ni. Dah lupa agaknya apa ibu cakap sebelum datang sini.hmmm hmmm dikira anak derhaka ke macam mana ni ?

"elok-elok kat sana ayong" – ibu


Hmm hmm banyak makna ayat ibu tu. Nak suruh belajar elok-elok antaranya kan ? Tapi saya kat sini ? haihhhh. Macam apa je membuang masa. Yang saya tahu nak happy je,nak senang je semua kerja,kan ? Mana nak dapat kesenangan kalau tak usaha dari awal lah Fathin oiii. *nanges*
Nangis.tak habeis-habis nak nangis.membazir air mata. Menyesal,lepas tu buat lagi lagi dan lagi. Macam drama indon dah sikit-sikit nak nangis je tahu. Tapi saya nangis tu sebab tak tau nak luah kat siapa. Ya. Ada yang kata ;

"ceritalah kat saya,saya ada untuk awak,Fathin"

Tapi orang lain pun ada masa diorang jugak kan ? Busy dengan kerja,assignment bagai jugak. Sama je macam saya. Memang orang lain boleh cakap ;

"Allah kan ada.Luahkanlah kat Dia "

Yes. I know. Tapi kadang-kadang I need someone yang akan mcam ni ;


Ya. I need that person. Yang tahu saya tak okay walaupun saya tengah senyum masa tu.
Naaaah maybe I’d just think to much. Berat dah otak ni asyik fikir hal orang lain je,but it is compulsory kan ? Kena jugak fikir pasal orang lain.aaaaaa gila dah macam ni -_- 
Farahin pernah bagitahu,


"kita sekarang dah besar aten,dah boleh fikir sendiri.bukan sepanjang masa kita kena depends dengan orang lain"


mendalam betul maksud dia. Seriously masa tu saya tahan air mata.Mungkin sekarang saya dah kena belajar berdikari.Semua benda kena buat sendiri dah.dah 19 tahun kan :)))) 
so yaaaa. Tolong nasihatkan sikit minah ni boleh ? *tunjuk diri sendiri*

yup.Officially 19 years old 5th March lepas :)




Fathin Munirah dah besar yawww.ehh matang :> *betulkan tudung,lap air mata*


You Might Also Like

0 comments