"knock knock,saya dah datang ni" - siapa saya ?

12:12 pm

*tarik nafas* *hembus* 

dah sebulan tak menaip kat sini.awkward.sumpah.okay.let's begin.

bismillah.

semalam,tengah melayan taimlain twitter,tiba-tiba ada orang cakap pasal ada budak PASUM meninggal.kawan kepada Intan.tu je yang saya tahu.accident.dengan lori.Allah..lori lalu kat jalan pun saya dah seriau,ni accident dengan lori ._. hmmph.3 orang meninggal,sorang koma rasanya.kecoh semalam.diorang on the way nak pergi sekolah lama diorang,which is MRSM Kuala Kubu Bharu *kalau tak silap* nak sambut Hari Guru.Allah..Allah..ada gambar kek dengan lilin kat paper hari ni.hancur kek tu.saya stalk facebook one of them,Allah..semalam is his birthday,lahir 20 Mei 1994,meninggal 20 Mei 2013.Kuasa Dia.



Saya stalk facebook budak tu.sebak.sebak baca segala post kawan-kawan dia kat situ.
sebak sebab saya terbayang macam mana kalau yang meninggal tu,bestfriend saya ? Allahu...tak kuat.
serius tak kuat.

Khamis lepas,kawan sekolah rendah meninggal.Then semalam accident tu.Ramai sangat orang meninggal sekarang.Macam Dia bagi peringatan untuk saya.

"jangan lagha sangat Fathin,mati tu bila-bila je"


rasa macam tu.sumpah.
Self reminder.bukan untuk yang baca je.entah.
kadang-kadang terfikir,banyak dah ke amalan saya ? dah ready ke kalau kejap lagi Malaikat Izrail datang cabut nyawa saya ? 
dah lah saya ni banyak gelak.huha sana,huha sini.lagha dengan twitter lah,tumblr lah,*fb dah lama tak bukak* and new addiction,Harry Potter U,U 




err.hihi TERletak gambar ni TER.
tak salah nak minat something,tapi pandai-pandailah kawal,kan ? :)

hmmph.

tak tahu nak cakap macam mana.tolong ingatkan saya pasal mati,pasal dunia "sana" selalu boleh ? almaklumlah,saya ni cepat lupa benda-benda macam ni.lagha je lebih u,u 
*lempang diri sendiri*


haaa lagi satu nak pesan,
bawak-bawaklah kurangkan post "bakal imamku,bakal makmumku" "dear my love,sayangku chentaku" tu dulu ye kawan-kawan tersayang ? stop terus pun takpe.bukan jealous,bukan -,-" 
baik ingat pasal mati,bukan nak bagi takut,nak readykan diri je.ihik.K gedik.

indeed.
ajal maut tak kenal usia.
ingat ! *suara upin ipin*



till then,assalamualaikum :)

You Might Also Like

0 comments